Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

Cel mai vândut

Preţ 10,50 lei
In stoc
Preţ 9,00 lei
Stoc epuizat
Preţ 11,00 lei
In stoc

Cum cumpar?
Cum cumpăr?

 

Pentru efectuarea unei comenzi nu este necesară autentificarea clienţilor pe site, nici măcar în cazul unei eventuale cumpărări! Orice produs disponibil în magazinul nostru online poate fi comandat cu butonul "Cumpără" de pe fişa de date a produsului.

Prin apăsarea butonului "Cumpără", produsul în cauză va ajunge în coşul virtual de cumpărături. Produsele din coşul virtual de cumpărături pot fi vizualizate oricând, dacă daţi click pe iconul coşului situat în partea dreaptă sus a paginii web. Aici aveţi posibilitatea să ştergeti eventualele produse nedorite, sau puteţi defini cantitatea de produse în cazul în care doriţi să cumpăraţi mai multe bucăţi. După setarea cantităţii, cu ajutorul butonului "Recalculare" veţi putea actualiza starea coşului de cumpărături. Daca aţi făcut setările necesare şi toate produsele sunt în cos, prin apăsarea butonului "COMANDĂ " ajungeţi în secţiunea de facturare, unde vă vor fi solicitate datele necesare facturării şi livrării comenzii dvs.

După efectuarea comenzii în magazinul online, veţi primi automat un e-mail la adresa indicată de dvs., care confirmă înregistrarea comenzii şi trimiterea acesteia mai departe spre procesare către Vânzător. În baza comenzii, un operator va verifica stocurile şi vă va înştiinţa despre disponibilitatea produselor prin intermediul datelor de contact indicate de dvs.

Vă aducem la cunoştinţă că, abia după efectuarea comenzii şi după primirea confirmării de la un operator al Vânzatorului, intervine un contract de vânzare-cumpărare, respectiv de livrare, încheiat verbal pentru produsul comandat. În măsura în care, produsul comandat nu se mai află în stoc, vă vom indica prin telefon data la care urmează să fie disponibil produsul în cauză. În cazul în care data respectivă nu este acceptabilă pentru dvs., aveţi posibilitatea să renunţaţi total sau parţial la comanda efectuată.

 

Cupoane de reducere

Modalitatea prin care Naturela.ro răsplăteşte fidelitatea clienţilor săi sau prin care aplică periodic anumite promoţii sau reduceri este "Cuponul de reducere". Cuponul de reducere poate fi de mai multe tipuri: poate oferi un discount procentual din valoarea comenzii, respectiv a produselor, sau poate oferi o reducere fixă din valoarea comenzii. De regulă, cupoanele de reducere sunt oferite clienţilor fideli (membrilor înregistraţi). Aceste cupoane conţin un cod format din cifre şi/sau litere.

După adăugarea produselor în coş, în partea de jos a formularului, veţi observa rubrica "Cupon de reducere / Voucher:". Introduceţi în câmpul din această rubrică codul cuponului şi apăsaţi butonul "Insera". În acest moment reducerea va fi aplicată tuturor produselor aflate în coş, mai puţin cheltuielilor de transport, şi va fi evidenţiată în mod distinct în comanda dvs.


ATENTIE! Cupoanele de reducere au termen de valabilitate limitat. Acest lucru este specificat atunci când primiţi cuponul, aşadar profitaţi de el înainte de data expirării!

Reducerile oferite prin cupoane nu se cumuleaza cu alte reduceri (promotii active sau discount-uri valorice)!

 

Înregistrarea pe site

Pentru a beneficia de reduceri, puteţi să vă înregistraţi pe site-ul Naturela.ro. Pentru aceasta aveţi la dispoziţie două posibilităţi:

1. Vă înregistraţi dând click pe "Înregistrare nouă" în partea din stânga sus a paginii, chiar deasupra meniului principal.

2. După efectuarea comenzii, puteţi bifa "Creaţi o inregistrare la sectiunea client (pentru a beneficia de reduceri!)". Datele de Login le veţi primi pe adresa de e-mail furnizată de dvs. în formularul de comandă. Astfel veţi putea accesa contul oricând doriţi să lansaţi o comandă sau să ne contactaţi direct din Secţiunea clienţi.

 

Preţul produselor

Toate preţurile afişate pe site sunt în LEI şi conţin TVA. Produsele prezentate pe site-ul Naturela.ro sunt disponibile în limita stocului. Preţurile produselor pot fi modificate fără nici o comunicare prealabilă.

 

Modalităţi de plată

Plata se face cu numerar, în lei, integral, la ridicarea coletului de la Poşta Română sau la livrarea de către firma de curierat, prin mandat poştal sau prin virament, în termen de max. 30 de zile de la primirea produselor.

 

Discount-uri

Oferim discount in functie de valoarea comenzii, astfel:

- 3% pentru comenzi cu valoare intre 500 si 999 lei;

- 5% pentru comenzi cu valoare intre 1.000 si 1.999 lei;

- 7% pentru comenzi cu valoare peste 2.000 lei.

 

Livrarea

Livrarea se face în baza comenzii efectuate online de Client pe site-ul Naturela.ro, numai pe teritoriul României cu ajutorul serviciilor Poştei Române sau ale unei firme de curierat rapid.

Costurile de livrare sunt stabilite în funcţie de valoarea comenzii şi de modul de expediere ales:

Valoare comandă

Expediere prin Poşta Română

Expediere prin curier

0 – 200 lei

20 lei

20 lei

Peste 200 lei

GRATUIT

GRATUIT

Expedierea produselor se face în termen de 24-48 de ore de la confirmarea comenzii. Comenzile primite până în ora 12 pot fi expediate în aceeaşi zi, cele primite după ora 12 vor fi expediate în ziua lucrătoare imediat următoare.

Termenele estimate pentru efectuarea livrării sunt:

  • 2-4 zile lucrătoare în cazul expedierilor prin Poşta Română;
  • 1-3 zile lucrătoare în cazul expedierilor prin firmă de curierat rapid.

În perioada sărbătorilor sau în condiţii speciale (vreme nefavorabilă, trafic blocat) timpul necesar livrării poate să depăşească 72 de ore. Intervalul orar în care se fac livrările este 9-17.

În cazul în care produsul ales de client nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de către un operator.

Atenţie!

1. În cazul livrărilor prin Poşta Română adresa de livrare trebuie să coincidă cu adresa de domiciliu din actul de identitate, adresă la care veţi primi un aviz în momentul în care ajunge coletul la oficiul poştal de care aparţineţi şi unde va trebui să mergeţi să ridicaţi coletul personal, cu actul de identitate.

Puteţi opta pentru livrare la alta adresă decât cea de domiciliu numai prin curier, caz în care costul transportului va fi calculat corespunzător tabelului de mai sus.

2. În cazul în care adresa de livrare se află într-o localitate ce nu este în aria de acoperire a firmei de curierat, costul transportului se majorează cu tariful firmei de curierat pentru distanţa cuprinsă între locaţia de livrare şi cea mai apropiată localitate aflată în aria de acoperire. În aceste situaţii, personalul Naturela.ro vă va comunica, înainte de a trimite coletul, costul transportului şi veţi avea posibilitatea să acceptaţi livrarea în noile condiţii de preţ, să renunţaţi la comandă sau să optaţi pentru livrarea cu Poşta Română.

Produsele noastre sunt expediate în cutii de carton şi sunt ambalate cu grijă pentru a le proteja împotriva şocurilor din timpul transportului.

 

În contextul pandemiei COVID-19, pentru protejarea sănătăţii dumneavoastră şi a propriilor angajaţi, am decis suspendarea pe termen nelimitat a livrărilor prin Poşta Română. Rămâne în continuare disponibila doar varianta de livrare prin curier.
Vă mulţumim pentru înţelegere!

 

Daune la transport

În cazul produselor care au avut de suferit din cauza transportului (dacă starea exterioară a coletului nu este impecabilă sau acesta prezintă urme de scurgeri, zgârieturi, loviri sau manipulare defectuoasă), clientul are datoria să refuze primirea coletului şi achitarea contravalorii acestuia şi să înştiinţeze în scris expeditorul despre acest fapt. Acceptarea plăţii unui produs deteriorat în timpul transportului duce la pierderea dreptului clientului de a  solicita returnarea banilor sau retrimiterea unui alt produs.

 

Colete neridicate şi returnate

Coletele trimise şi neridicate în termen de 10 zile de la oficiul poştal vor fi returnate automat de către Poşta Română. În acest caz clientul nu este exonerat de obligaţia de plată a facturii. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur cât şi a celor percepute de către Poşta Română ca taxă de magazinaj, vor fi evidenţiate şi adăugate la factura comenzii returnate. În acest caz, Naturela.ro îşi rezervă dreptul de a cere plata integrală în avans, atât pentru retrimiterea coletului returnat, cât şi pentru comenzile ulterioare.

Naturela.ro avizează telefonic şi/sau prin SMS şi/sau prin email, fiecare client în parte, despre data la care coletul a fost depus la poştă. Eventuale plângeri legate de lipsa avizării de către Poşta Română, nu vor fi acceptate.

 

Politica de returnare a produselor

Vă rugăm să vă asiguraţi că aţi verificat specificaţiile produsului înainte de a-l cumpăra. Raporturile comerciale dintre cumpărător şi Naturela.ro sunt reglementate oficial de Ordonanţa Guvernului 130/2000 aprobată cu modificări prin Legea 51/2003, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, precum şi de OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Pentru returnarea produsului trebuie îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

  • Returnarea trebuie notificată în scris de către Client prin email sau telefonic în maxim 10 zile lucrătoare de la primirea produselor.
  • Clientul care solicită returnarea este persoană fizică.
  • Cheltuielile directe de returnare a produselor (cheltuieli transport, ambalare etc.) cad în sarcina Clientului.
  • Produsul nu prezintă urme de utilizare, este în starea originală şi cu ambalajul original fără urme de deterioare a ambalajului sau produsului.

 

Atenţie!

Conform art. 16 alin. e) din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

 

Dacă returul se face cu respectarea condiţiilor de mai sus, restituirea contravalorii produselor returnate se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.

Clientul mai poate solicita returnarea banilor sau înlocuirea unui produs în cazul în care produsul primit nu este conform specificaţiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii. În cazul în care Naturela.ro nu poate înlocui produsul cu unul conform, atunci va restitui contravaloarea produsului.

Valoarea despăgubirilor solicitate nu poate depăşi valoarea produselor care fac obiectul returului.

 

Forţa majoră

Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.

 

 

 

Oferim discount in functie de valoarea comenzii, astfel:

-              3% pentru comenzi cu valoare intre 500 si 999 Ron;

-              5% pentru comenzi cu valoare intre 1000 si 1999 Ron;

-              7% pentru comenzi cu valoare peste 2000 Ron.

OTUzZWU2